Obrazac za prijavu
Registracija
Podaci o profilu
Podaci za prijavu
ili prijava
Često postavljana pitanja (FAQ)
Kolika je cijena poštarine?
Pakete šaljemo putem GLS-a i DPD-a. Cijene poštarine možete pronaći ovdje.
Imate li doista svu robu na zalihama?
Da, sva roba se nalazi u našem skladištu i zato je odmah spremna za otpremu ili preuzimanje.
Moram li otvoriti račun za kupnju na vašoj web stranici?
Ne, možete kupiti sve što želite bez registracije.
Mogu li vratiti robu bez ikakvog razloga?
Možete. Sukladno zakonu, imate pravo odustati od ugovora u roku od 14 dana, bez ikakvih pitanja. Imajte na umu da nije moguće vratiti ili zamijeniti donje rublje, erotske igračke, kondome, lubrikante, audiovizualne medije, knjige i časopise.
Ako želite vratiti neki artikl, molimo vas da provjerite je li nekorišten, neoštećen i zapakiran u svoju originalnu ambalažu kako bi se mogao preprodati.
Na koju adresu mogu vratiti robu?
Paket možete poslati na: DPD C/O Frogman s.r.o. / 4650B, Slatinska 7, 10360 Zagreb-Sesvete
Što moram priložiti uz reklamaciju?
Uz reklamaciju morate priložiti: svu robu koju želite vratiti, račun i napomenu u kojoj ćete opisati u čemu je problem.
Koliko je vremena potrebno da bi se moja reklamacija riješila?
Postupak može potrajati do 30 radnih dana (ne računajući vikende i državne praznike). Bit ćete informirani tijekom cijelog procesa.